pondělí 27. října 2014

Strašidýlkování za Pastelkami (+ foto!)

Sobotní odpolední akce pro děti a jejich rodiče na prostranství za Pastelkami přilákala hodně účastníků a dětské štěbetání bylo odtud slyšet i dlouho po soumraku. Hlavní organizátorka Lucka R. mi k tomu poslala pár řádků a přivítám od někoho z účastníků nějaké fotografie.

Zde pár řádků o akcičce: Strašidýlkování jsme si skvěle užili. S dětmi jsme si nejprve vydlabali dýně. Poté jsme popustili uzdu své kreativitě a dětem pomalovali obličeje. Dýňové i malované výtvory se všem moc povedly! Na tmu se nám moc čekat nechtělo, a tak jsme ještě za světla vyrazili na procházku s lampióny a šeřilo se nám až po cestě. A to by nebylo ono, kdybychom jen tak v tichosti prošli božickými ulicemi, tak jsme o sobě dali řádně znát. Strašili jsme a strašili. Vyli jako vlci, syčeli jako hadi, kvákali jako žáby nebo houkali jako sovy - a hezky z plných plic :). Akce, myslím si, byla povedená, účast hojná, děti se bavili a upřímně řečeno - já také. Takže příště se na všechny opět těším :).
                                                                                          Lucie







P.S. Moc děkuji Lucce a jejím známým, že operativně poslali foto a můžeme tak krásnou akci doplnit i obrazem. Mrzelo mě, že jsem se nezúčastnil (aspoň na chvilku), ale měl jsem tou dobou (mezi 16 - 17 h) souběh tolika akcí, že jsem se tentokrát spolehl na spolupráci.
Dík patří všem rodinným příslušníkům, kteří se svými dětmi na "strašidýlkování" vyrazili a udělali si s nimi na chvíli radost. Pro takové akce bude na těchto stránkách vždycky místo!!!
                                                               (lan)

Žádné komentáře:

Okomentovat