úterý 24. listopadu 2015

Dneska jezdí po silnicích šílenci (dopl.)

Úterní odpolední provoz na silnice Pohořelice - Znojmo byl teda doslova a do písmene zkouškou pevných nervů. Nevím, jestli je na vině dorůstající Měsíc či co, ale tolik šílenců, hazardérů a nezodpovědných řidičů jsem na silnici už dlouho nepotkal. Když pak na mě mával u jedné z nehod  za Branišovicemi "regulovčík" z Božic, ztuhl mi úsměv na rtech!


Trojice vozidel, která se určitě díky hazardnímu předjíždění potkala na jednom hrbu stála různě při krajnicích, rozesetá od sebe ve stovkách metrů. Nikdo nebyl překocen, dva náklaďáci nějak nabouraní. Neměl jsem čas si to prohlížet, jenom jsem si nyní vyhledal info na netu. A jak patrno, nebyla to dnes u Pohořelic jediná nehoda.
Další komplikace přišla v té době na křižovatce u Oleksovic, kde se na silnici pohybovaly tři krávy. A též touto dobou narazil kilometr za křižovatkou na Trnové Pole ve směru na Suchohrdly u Mir. osobák do náklaďáku. To byl zcela určitě důsledek následujících nejvážnějších provinění:

Předjíždění přes plnou čáru, dojezdy až "do kufru" vozidel před sebou, riskantní předjíždění a vrcholem byl výkon kaskadérské dvojice "supervozidel, z nichž jedno mělo RZ "BA" (to jest slovenské auto), která v hádku začala předjíždět u Kašence těsně před značkou zákaz předjíždění a nejvyšší povolená rychlost 70 km/h!!! Jak kdyby se tady nestal před léty smrťák!
Hrůza, děs běs!!!

P.S. V kalendáři je úplněk vyznačen na středu 25.11.2015. Svatá Kateřino, ochraňuj nás!!!

                   (lan)







Žádné komentáře:

Okomentovat