středa 3. ledna 2018

Média: Gesto nevalné úrovně (akt.)

Dnešní Babišovy Lidové noviny mi opět otiskly krátkou glosu reagující na Vánoční poselství Miloše Zemana. Vím, že valná většina z vás si nenechala kazit sváteční dny politikou a s velkou pravděpodobností tento předtočený a sestříhaný pořad nesledovala. Protože však se přeci jenom jednalo o vystoupení našeho nejvyššího státního činitele, věnovala mu svůj prostor všechna média.


Nejvíce je z celého vystoupení zaujala zatnutá prezidentova pěst, kterou hrozil nám občanům - podobně jako před půl rokem již skoro zapomenutému bývalému premiérovi Bohuslavu Sobotkovi holí - pokud nebudeme poslouchat jeho moudrých a dobře míněných rad a doporučení! Komentátoři zleva zprava, z tištěných médií, televize, rozhlasu i internetu se shodovali v tom, že šlo o silné a varovné gesto.
Na mě naštěstí tato zatnutá pěst takhle nepůsobila vůbec a tak jsem svůj názor poslal do Lidovek. A ejhle. Nebyl jsem sám, kdo asi sdílí podobné vidění této nepovedené taškařice, a tak můj dopis otiskly středeční Lidové noviny. Byť patří do svěřeneckého fondu Andreje Babiše, zachovávají si stále v určitých ohledech přiměřenou úroveň a dávají prostor širší paletě názorů.
Takže můj názor na pěst Miloše Zemana při vánočním poselství je tento:


I následující foto můžu s klidem podepsat, Je nás dost, kdo říká: UŽ NE!:



Žádné komentáře:

Okomentovat