sobota 11. května 2019

Božický "B" tým hraje pro radost

Už jsem to myslím jednou jemně naznačil, dnes to říkám naplno. Naše "Benfika" nám letos dělá radost. Není to jen o hře, není to jen o výhrách, není to ani o počtu vstřelených nebo obdržených branek. Je to o partii lidí, kteří se každý týden rádi potkávají. Na tréninku, před zápasem a posedí spolu i po zápase. Je to o lidech, kteří mají rádi fotbal a hrají ho pro radost.


Vzácně se zde snoubí zkušenost starších fotbalistů, dneska už vesměs fotbalových funkcionářů, s elánem mládí, které božický fotbal do budoucna nepochybně potřebuje jako soli. Já se musím sebekriticky přiznat, že na zápasy "B" mužstva letos moc nechodím a že řadu těch mladých hráčů ani pořádně neznám. Budu tedy rád, když mi připojenou fotografii doplníte popiskou. Až jednou bude nějaký můj pokračovatel zpracovávat historii božické kopané (třeba k 70. letům božického fotbalu), tak ať nemusí pracně dohledávat jména, jako jsem musel před několika lety já.

Naše Benfika se v podvečer vrátila z Lechovic, kde vyhrála s přehledem 5:1 brankami Vrbiče 2x, Ludwy, Špacíra a svátečního střelce Mary. Kluky z Lechovic máme rádi, je tam plno bývalých hráčů Božic a tak i výsledek je milosrdný. Jde přece o radost. Radost hráčů, funkcionářů i fanoušků z dobrého fotbalu, dobrých kamarádů a kamarádek i dobrého jídla a dobrého pití.

                                    (lan)



Žádné komentáře:

Okomentovat