sobota 29. listopadu 2014

Anonymně, tedy zbaběle

Tak urážet a psát nesmysly tady dokáže někdo,kdo sedí na prdeli doma a jen hledá,kde co se píše a pak jen roznáší drby. Že,paní anonymní? :-) . Nebo Nechápu proč sem nebyl přidán můj včerejší příspěvek, asi se opět někomu nehodí, že? Či Haha, datum si opravíte, ale příspěvek dále nepustíte, protože hatím nynějšího pana starostu? 
Čas od času si musím přečíst v diskuzi takovéto anonymní stesky, osočování a nadávky, jak prý bráním svobodné diskuzi, demokracii a já nevím čemu, když nepublikuji anonymní příspěvky některého ze čtenářů. Když je naopak "pustím", schytám to stejně, jako se stalo v diskuzi kolem letošního školního plesu.
V pátečním Deníku Rovnost mě zaujal úvodní sloupek šéfredaktora Nového života, v němž se právě anonymním příspěvkům věnuje. Mj. píše: ... Spousta ostrých slov, ale jméno autora chybí. ... Demokracie je založená na diskuzi, často velmi kritické a vyhrocené, ale "podepsané". Nikoliv na anonymním vyřizování účtů. "Věříme, že nám nebude upřena svobodná vůle projevu," píší autoři jednoho z doručených anonymů. Zbabělci, kteří se pod svůj názor nedokáží podepsat, nemají nárok vůbec na nic, uzavírá Michal Šupálek z Břeclavského deníku svůj sloupek o anonymech.
A stejně tak odpovídám já jednomu z "mých" anonymních pisatelů, který píše:  ...Nepřipadáte si potom trochu jako novodobě staronovej STBák, když takto blokujete svobodu názoru a volného projevu? .......... Nepřipadám. Odpovědnost za tento blog totiž nesu jen já sám, žádný anonym mě nikdy nepodpořil ani nepodpoří!
                   (lan)


2 komentáře:

  1. Pane Nevrkla, opravdu vás lituji, že musíte čelit takto anonymním příspěvkům. Ona je dnes doba, že nejvíc urážek je jen anonymních. Já bych takové příspěvky vůbec nezveřejňovala. Ať si to rýpalci vyřídí jinde a nebo ať se odepíší. Jinak je to ubohost. Pak člověk napadá lidi, kteří sem nic nepíší. Tak pevné síly……

    OdpovědětVymazat