sobota 13. října 2018

Božice povolební

O minulém víkendu byly karty pro správu obce rozdány a život v Božicích běží nerušeně dál. Můj blog ProBožice poběží taky dál, ale jedna změna tady přece jenom nastane.





Sami dobře víte, že jsem zde velký prostor věnoval propagaci naší obce, toho, co se tady udělalo a toho, co se tady konalo a snažil jsem se tak svým způsobem doplňovat a nahrazovat oficiální mediální prezentaci obce. Vlastně jsem v mnoha směrech dubloval zpravodajství obecních webových stránek i obecního zpravodaje. Volby však ukázaly, že toto jsou věci, které si každá dobře fungující obec zajišťuje sama svými mediálními prostředky. A tak by to mělo být i v Božicích.

Co určitě zůstane, budou rubriky Občan se ptá, Proč, Okénko sousedů, Nevážně vážně, Zatrženo v kalendáři a pozvánky na akce u nás i v okolí. Taky zprávy z jiných médií. No a samozřejmě materiály z historie, především takové, které se týkají Božic a blízkého okolí. Čas nepochybně ukáže, co všechno mi ještě bude stát za pozornost a zájem. Svým způsobem se vrátím ke kořenům tohoto blogu z roku 2006.

                                                    (lan)


Žádné komentáře:

Okomentovat