neděle 28. října 2018

Stihli jsme republiku i výhru

Na ProBožice nic, konstatoval suše u našeho nedělního kulatého stolu Jura. Měl pravdu, ale nejde všechno naráz. První půlku jsem strávil u božického kostela a tak mé zkreslené dojmy jsou z břežanského stánku pod platany jenom z druhé půle.
III.A: Břežany - Božice A 0:4 (0:3). naše branky dali: Lukáš Hrobár, Roman Šob, Lukáš Soukup a Martin Vrba


"Jste jasně lepší," hlásili mi po mém příjezdu mí břežanští přátelé. I naši fanoušci mi potvrzovali, že kromě tří vstřelených branek jsme měli na svých kopačkách dalších pět gólovek.
Druhou půlku jsem viděl na vlastní oči a byl to jednosměrný atak brány soupeře. Míša v naší bráně se až nudil a tak ho i překvapil jeden z mála břežanských brejků. Mrskl však sebou tak kvalitně, že ani tato akce ho nakonec žeton nestála....
Už jsem měl připravený titulek článku Vyhráli jsme, ale gól jsem neviděl. Vrbič mi však zkazil načrtnutý plán a v 89´ pěknou střelou potvrdil naše vítězství na konečných 0:4. Naprosto zasloužené vítězství po dalším půltuctu gólovek ve druhé půli.
Něco je na fotkách, něco možná ještě doplním já nebo někdo ze čtenářů.

Souboj Micmanice, Božice A a Přímětice B graduje. Nesmíme ztratit už ani bod a  příští víkend bude i Karlík!!!

         (lan)




















Žádné komentáře:

Okomentovat