neděle 14. října 2018

Valtrovice zaskočily naše Béčko

Z posezení u Božického rybníka jsem se se svými vnuky přesunul na hřiště. Tam od 15 hodin probíhal zajímavý duel Božice B - Valtrovice. Mylně jsem předpokládal, že soupeře přehrajeme a ukážeme tak, že na čele IV.C nejsme náhodou. Bohužel.
IV.C: Božice B - Valtrovice 2:2 (1:1). Naše branky dali Martin Vrba a David Švejdík.


Dvakrát jsme v zápase vedli, hosté dvakrát vyrovnali a nakonec si celkem po zásluze odvezli z našeho trávníku cenný bod.
Přišel jsem až po přestávce a chvíli poté, co Džamp nádhernou brankou z přímého kopu posunul naše barvy do vedení 2:1. Já pak viděl boj o každý míč, mírnou převahu hostů a nakonec i jejich vyrovnávací gól. Ludwa, Vrbič i Tom se sice snažili strhnout vítězství na naši stranu, ale to se už v posledních deseti minutách nepodařilo. Odpovědně hrající hosté si svůj úspěch pohlídali.
Výborná byla atmosféra v hledišti a třeba na ochozu jsme se s fanoušky Valtrovic bavili ve velmi přátelském duchu, i když jsme se většinou viděli poprvé v životě. Osobně mě valtrovičtí svým výkonem překvapili, takže jsem se zajímal, kolik tam mají svých kluků. Valtrovičtí byli tři, několik bylo z Krhovic (tam už se fotbal nehraje) a nejvíc z Micmanic. Tak pak už jsem tak překvapený nebyl .... Jedno je však jisté. Fotbalistů ubývá a spojování sousedních klubů bude lavinovitě pokračovat. Své o těchto trablech v letošní sezoně ví v Lechovicích i jinde ....

        (lan)


















Žádné komentáře:

Okomentovat