pátek 5. října 2018

Jak mě potěšily Srdcovky Zdeňka Junáka

Nevěřil jsem dneska po deváté svým uším, když jsem z rádia zaslechl své jméno. Byl jsem zabrán do práce a rádio mi hrálo jako kulisa. A tak jsem se zaposlouchal. Na ČRo Brno běžely tak jako každý všední den Srdcovky Zdeňka Junáka.


Známý brněnský herec (třeba Četnické humoresky), Moravák jako poleno (pochází z Hradišťa) a rozhlasový moderátor Zdeněk Junák právě četl mejlíka, který jsem mu včera poslal, a odpovídal k tomu na kontrolní otázku, kterou jsem k tomu přidal. Vzal to s humorem a nadhledem sobě vlastním, kontrolní otázku zodpověděl a nechal mi zahrát písničku Petra Spáleného.
Takže, pane Junáku, díky! Potěšil jste mě.

                                  Ladislav Nevrkla

Můj mail Zdeňku Junákovi:
Dobrý den, pane Junáku,
rád bych nechal zahrát hezkou písničku panu Miroslavu Heklovi, mistrovi kominickému z Kurdějova. Pan Hekl, to je hluboká studnice nepřeberných vzpomínek a historek nejen z jeho nejmilejší vesnice Kurdějov u Hustopečí. Díky němu vím, že i vám je Kurdějov a zdejší ochutnávka vín velice dobře známá. Abych si to ale ověřil, dovolím si dát vám malou hádanku. Víte, jak v Kurdějově té místní specialitě ochutnávání vín říkají?
Panu Heklovi i Vám přeji hezké slunečné podzimní dny
Váš posluchač Ladislav Nevrkla


A víte někdo odpověď na kontrolní otázku: Jak v Kurdějově říkají místní specialitě ochutnávání vín?

Zdeňku Junákovi můžete dát svůj hlas v anketě Osobnost Moravy 2018 na webu http://osobnost.moravy.eu/

1 komentář: