pátek 24. července 2020

Znojemský starosta kandiduje do Senátu v barvách Starostů a osobností pro Moravu

Vážení přátelé, milí kolegové, milí spoluobčané, v posledních dnech se mne řada lidí ptá, zda budu letos na podzim kandidovat do Senátu. Musím se přiznat, že jsem si v posledních 14 dnech tuto otázku kladl i já sám. Po událostech z předchozích dní, po záplavě podpůrných telefonátů a emailů jsem dospěl k jednoznačnému závěru.



Pokud je naším společným cílem mít v této zemi lepší zákony, které obcím umožní stavět rychleji obchvaty, zákony, které už nebudou přehlížet bezpráví a nespravedlnost, zákony, které nebudou zvýhodňovat jedince na úkor veřejného zájmu, pak ano. 
Budu kandidovat.
Ti z vás, kdo mě sledují už delší dobu, ví, že nejsem muž jednoho tématu. Kometa, co krátce zazáří, a pak vyhasne. Snažím se věci řešit komplexně. Uvědomuji, že se na podzim bude rozhodovat o tom, jestli naše budoucnost bude ve vleku krize, nebo ji budeme aktivně tvořit.
Je před námi mnoho výzev, jako je sucho, které se nás bytostně dotýká, nebo zdražování, které dopadá na nás všechny, protože jsme okres, kde lidé nevydělávají miliony. Je potřeba také řešit důchody, aby životní úroveň našich seniorů neklesala a aby důchody měly zajištěny i další generace. Nebudu se tady chlubit předchozími úspěchy, ale myslím, že je znát, že společně posouváme Znojmo stále dopředu.
Svou kandidaturu do Senátu vnímám jako logické pokračování své dosavadní práce. Nový znojemský senátor by měl být osobností, která dokáže lidi stmelovat, a ne je rozdělovat. Mým cílem je spojit v senátních volbách celé Znojemsko v jeden silný hlas nezávislý na politické příslušnosti. Proto nepůjdu do těchto voleb v barvách ČSSD, ale pouze jako Jan Grois. Jsem vděčný hnutí Starostové a osobnosti pro Moravu, že mi umožní kandidovat do Senátu jako osobě, nebo chcete-li osobnosti, našeho regionu.
Jsem připraven dobře a věrně vykonávat úřad senátora se vší vážností a energií, která tomuto úřadu náleží. Za uplynulých 10 let jsem se v politice naučil, co znamená bojovat za lidi. A se stejnou vervou a úsilím hodlám bojovat za náš okres v Senátu.
Na začátku srpna zahájím svou senátní kampaň. Opět bude založena na úzkém kontaktu s vámi. Po celou dobu svého starostování chodím mezi lidi, ptám se vás na vaše názory a snažím se vám naslouchat. A tak tomu bude i v následujících dvou měsících
Těším se na viděnou.
Se srdečným pozdravem Váš
Honza Grois

Žádné komentáře:

Okomentovat