pondělí 22. července 2019

Božice na okres posilují. Přichází Honza Mikloška

Nová posila Božic Jan Mikloška
Jednou z nových tváří našeho "A"týmu bude Jan Mikloška. Honza má za sebou bohatou hráčskou kariéru, v níž by rád pokračoval novou výzvou. To se mu pro sezonu 2019/2020 stává tým TJ Sokol Božice. Jak se kluk z Lulče u Drnovic dostal až k nám do Božic?


V první polovině července se stal naším hráčem oficiálně. V krátkém rozhovoru, který jsem s ním pořídil na fotbalové rozlučce se sezónou nedávno skončenou, jsem se zeptal:

Jaké byly tvoje fotbalové cesty?
Už jsem jednou ve fotbalovém životě zažil postup do vyšší soutěže. Bylo to z divize do MSFL ve Vyškově a svezl jsem se tam půl roku.... :-) Začínal jsem v Drnovicích jako 18letý a seděl jsem tři zápasy na prvoligové lavičce. Zasáhl jsem ale do pohárového zápasu proti Baníku! Tak to byl nezapomenutelný zážitek.
Za chlapy jsem si si pak sice už tak nahoře nikdy nezahrál, ale prošel jsem dobrými týmy, jako byly Mutěnice, Vyškov nebo Rousínov. Buď to byla 3. liga nebo divize. Potom jsem odešel do Rakouska, a tam jsem byl 8 let, až do letoška.

A co tě přivedlo do Božic?
Přemluvil mě bývalý spoluhráč z Rakouska Míša (Hrubý, pozn. red.) a hlavně mě dostal telefonát s Jurou Pavelčíkem, proti kterému jsem kdysi hrál, když on hrál divizi v Hrušovanech! Zrovna jsme se o tom dneska bavili (pod pergolami na "ukončené" 22.6., pozn. red.). :-) Férový borec s výbornými přesvědčovacími schopnostmi (úsměv!!!) :-)

Jak na tebe působí dnešní božická atmosféra na ukončené?
Tam, odkud pocházím, je to už strašně málo vidět. Po tréninku nebo po zápase se kluci sbalí... Když je závěrečná, tak to půlka z nich bere jako povinnost, chvíli posedí a pak se sbalí a jdou si po svém... Takže já jsem tady z toho nadšenej!!! :-) Tam u nás jsem to nikde nenašel, a když mi kluci - Jura s Michalem - popsali, jak to chodí tady v Božicích, tak jsem neváhal...!

A co fanynky Božic?
No krásný! :-) Vůbec na jižní Moravě a tady na Znojemsku jsou krásný holky! :-)

Co dojíždění do Božic?
Jel jsem dneska z domova do Božic hodinu. To je pro mě přijatelné, byl jsem zvyklý na delší cestování. Je to v pohodě a už se těším!

I my v Božicích se těšíme a věříme, že to všechno klapne.

                                                  (lan)






Žádné komentáře:

Okomentovat