středa 15. srpna 2012

Nával před Landem

Byl jsem ráno trošku zaskočen, když před železničním přejezdem stál tahač se zapnutými výstražnými světly a z druhé strany od brány Landu stála rovněž kolonka nákladních vozidel se zapnutými výstrahami.Nečekal jsem dlouho, překážku přede mnou (bránila ve výhledu na signální znamení na přejezdu) jsem objel a zajel jsem k pumpě. Než jsem natankoval, protáhl se špalír čekajících o další vůz (zúžil průjezd k nákladní vlečce do pískovny) a další se výhružně blížil (to se dal do pohybu ten, co stál před přejezdem).  Myslím, že to mohlo být v následujících minutách docela na nervy pro většinu účastníků provozu.
Takže berme na vědomí, že je sezóna, že se do Landu sjíždějí dopravci minimálně z velké části jižní Moravy a Vysočiny a že u železničního přejezdu může  být nepřehledno. Je třeba zvýšit řidičskou ostražitost a nepropadat nervozitě. Jenom by všichni řidiči - zvláště ti čekají - měli dbát na to, aby byla zajištěna průjezdnost všech komunikací a aby nebyla zakryta výstraha u přejezdu, tak jako se to stalo dnes ráno mně.
                                                                 Ladislav Nevrkla

Žádné komentáře:

Okomentovat