sobota 28. září 2013

Příjemný piknik na dráze. I když se drakům občas nechtělo vzhůru!

Nádherná sobota na svatého Václava! Počasí jako když vyšije vydrželo do pozdního podvečera a tak lidi neváhali a vyrazili ven. Kolem 14 hodiny se jich několik desítek sešlo na bývalé krosové dráze.
Tak jako slunečné počasí působilo velmi pozitivně i nálada rodičů a prarodičů s dětmi byla sluníčková. Někoho sem tam rozladilo, že dráček se nechce vznést nebo ve vzduchu dlouho nevydrží. Všichni ale cítili, že to není to rozhodující. Bavili se všichni: staří mladí, a nejvíc ti nejmenší. Ochutnávat se dalo na deset druhů štrúdlů (dětmi vlastoručně vytvořenými a upečenými den předtím ve cvičné kuchyni), opéct se daly špekáčky, výborný byl červený lechovický burčák i jedenáctka kozel. Nevím ani, jestli jsem vyjmenoval všechno, protože jsem před 15 hodinou odcházel na další akci. Klidně mě doplňte. Já celou akci vnímal jako velmi zdařilou a i účastníci, s nimiž jsem se zastavil nebo později mluvil, si dnešní odpoledne na dráze pochvalovali. K tomu není co dodat. Snad jen pochvalu pořadatelům z řad pracovníků školy a božických hasičů. Větru jsme sice neporučili, ale občas se ukázal a hned to bylo veselejší.

                         Ladislav Nevrkla








Žádné komentáře:

Okomentovat