neděle 22. září 2013

Výstava: I černobílá je dobrá!

"No jo, kde jsou ty časy, když se fotka musela vyvolat, kdy se používal ustalovač, vývojka, fotky se musely nechat uschnout, a pak se teprve dostaly ven," posteskl si neúnavný organizátor různých kulturních aktivit v božickém kině Marta Ivan Hudec ml.
Jeho malou výstavku černobílých fotografií Božic a Českých Křídlovic jste si mohli o víkendu prohlédnout ve foyer našeho kina. Ivan navíc s neodolatelným šarmem a smyslem pro vážno i pro humor dokáže s každým návštěvníkem, který o to projeví zájem, postát a popovídat o všem, co se daného tématu i historie božického kina jako takového týká.
"Výborný nápad," napsal jsem mu do knihy návštěv, "Zavzpomínali jsme," psal někdo nade mnou. Tak to je. I události staré třeba třicet, pětatřicet let, začínají mít patinu minulosti. A proto je dobře, že Ivan tuto výstavku uspořádal, doplnil i výstavkou rozmanitých přístrojů, které s fotografií či kinem souvisejí a nabídl návštěvníkům i propagační materiál. Burčák sice nepodával, ale ten si můžete dát o kousek výš u Milana nebo u Michala.
Pro Ivana sice náročnější, ale pro návštěvníka vítané bylo taky to, že výstavka byla dvoudenní. Sám jsem si včera v proudu času uvědomil až kolem 17 hodiny, že ji má. A tak už jsem se neplašil, ale vypravil jsem se tam dnes před polednem. V klidu a pohodě. A jak vidíte na fotografiích, nebyl jsem sám. A to jsem byl i svědkem toho, jak se ho nějaký zájemce ptal prostřednictvím muzeálního telefonního přístroje, jestli tam je, že by přišel. Takže píšu: Za jedna!

                                                     Ladislav Nevrkla



1 komentář:

  1. opravdu super nápad a perfektní akce. chtělo by to ještě o některém víkendu zopakovat !! Marek Klíč

    OdpovědětVymazat