sobota 31. prosince 2016

Do nového roku aneb od Silvestra do Nového roku

Dneska se loučíme s rokem 2016 a čekáme, jakou nohou vstoupíme do roku nového. Ten první den je vždycky Nový rok, od 1.1.1993 je to i náš státní svátek. Býval to i den, kdy k národu promlouval prezident.


Nic z toho ale letos není, jak bývalo. Byl jsem se před chvílí projít po Božicích. Všude klid a mír, žádné vzrůšo. Lidi na to nemají náladu. Potkal jsem se se dvěma známými. V televizi prý nic není, co má dělat? Kde prý jsou ty scénky, kterými býval kdysi Silvestr až přecpaný? No, scénky fakt nejsou a obávám se, že nám nikomu nechybí! Stačí nám celoroční hradní komik Ovčáček!
Sport jsme tady měli včera, posezení taky. Možná někdo bruslil na zamrzlých mokřadech, ale neslyším žádný hlahol, asi to taky nebylo nic moc. U božického lékaře stály ve čtvrtek odpoledne i v pátek ráno fronty. Lidi jsou nachlazení, nemocní, otrávení (a to nikoliv z hub).
Ale přece jenom několik kapek života. Zaslechl jsem několik výstřelů. Mířily na hejna táhnoucích divokých hus. Jestli některá dostala do kožichu, pardon,do peří, nevím. Střelec by měl určitě radost. A teď pořádný zvuk kvalitního terénního motocyklu. Ani nevím, kdo z  božických kluků takovou mašinu má. Peťa určitě, ale vím, že není jediným ....

Naše země prý vzkvétá, máme se radovat, že se máme dobře jako prý nikdy v minulosti! Tak se radujme z toho, že jsme se svými blízkými, známými a přáteli. Vlastně jsem si už dneska dopoledne vzpomněl, že jsem před sedmi lety právě v tento den zapíjel narození vnuka Dominika! Jo, to byl jiný Silvestr!

Poslal mi kamarád Milan řadu vtipů (viz titulní power point) a krátkých humorných videí. Tak Milane, v novém roce se těším, že se tady v Božicích zase ve zdraví potkáme a dobře pobavíme. Silvestr nesilvestr. Prostě jen tak.

               (lan)

Žádné komentáře:

Okomentovat