úterý 27. prosince 2016

Kulečník letos s řadou překvapení

Letošní turnaj v kulečníku už běží naplno, části dvou z napínavých zápasů jsem dnes dokonce shlédl a nakonec jsem byl překvapen, že jedno políčko zůstává stále neobsazené a přitom všichni víme, komu patří.


Zápas, který jsem shlédl, svedl ke kulečníkovému stolu jednoho z favoritů Jiřího a jednoho z nováčků Zdeňka. Boj to byl o každou kouli a tága byla pěkně nažhavená. Že se z vítězství radoval Zdeněk, to mě docela překvapilo, ale okolostojící a sedící zase tolik ne. Tak budeme Zdeňka pozorněji sledovat!
Pro ty, kteří se kulečníku moc nevěnují, bych rád přiblížil druh hry, kterou hrají účastníci turnaje v Božicích. Hraje se na stole se šesti šesti dírami a patnácti (snad) barevnými koulemi, hrací koule má barvu bílou. Tágo je univerzální a pak už to jde všechno samo ...
Při náhledu do výsledkové listiny mě příjemně překvapil Tonic, který zatím hraje v dobrém rozmaru a ve velkém stylu a možná, že je to jeden z adeptů na "Starostův pohár".
A komu že patří zatím neobsazené volné políčko ve startovací listině? Není to nikdo jiný než jeden z tradičních účastníků Laba. Zatím totiž ladí formu na stavbě a tak ještě nenadešel ten správný den, aby své jméno připojil mezi účastníky. Soupeři už se na něho těší. :-)

                 (lan)







Žádné komentáře:

Okomentovat