sobota 10. prosince 2016

Proč jsem dneska nestihl Božické jesličky! (dopl.12.12.)

Tak jsem se těšil na letošní Božické jesličky a místo příjemného podvečerního zážitku jsem uvízl v koloně vozidel na dálnici D1. Vraceli jsme se z návštěvy u syna v Uherském Brodě a všechno bylo vypočítáno na minuty...


Místo toho jsme se kolem 18 h dali v koloně do pohybu a v 18:10 h jsme po zipování mohli pokračovat normální stotřicítkou směrem do Brna. No jo, člověk míní a nepozorní řidiči mění. Tak doufám, že jste si u božické kapličky-zvoničky užili a nasáli pravou adventní náladu. Já se aspoň zítra podívám přes dveře na betlém...

Jak jsem byl informován dnes, letošní jesličky v sobotu zajišťoval Vašek, jelikož jeho kolega Ivan se zotavuje z nedávné nehody. Tak ti, Ivane, přejeme brzké uzdravení a ať zase běháš mezi námi. Jenom asi letos nebude předsilvestrovská přehlídka starých vánočních ozdob a elektrických svíček na vánočních stromečcích.







Zpráva o dopravní nehodě v sobotu 10.12.2016 na webu:
Provoz na dálnici D1 ve směru na Brno a Prahu zastavila zhruba na hodinu nehoda na 206. kilometru nedaleko Podolí na Brněnsku. Přibližně v 17:00 tam havarovala dodávka a zablokovala část vozovky, vyplývá z Jednotného systému dopravních informací. Podle hasičů se dodávka převrátila na bok a zranili se při tom dva lidé. Po dobu uzavírky mohli řidiči z dálnice sjet na exitu 210 Holubice a pokračovat přes Brno nebo Šlapanice. Před 18:00 začala auta v místě nehody jezdit levým jízdním pruhem.
         (lan)

Žádné komentáře:

Okomentovat