neděle 15. října 2017

Na oblastní výstavě v Práčích

"Božický" chovatel Pavel Talaš je milovníkům drůbeže určitě známý. Píšu "božický" do uvozovek, protože on i my bereme dům,kde bydlí za božický, ale on už leží na katastru Šanova, i když je to za Prefou. Na XII. oblastní výstavě PODYJÍ v KD Práče patřil k hlavním organizátorům i vystavovatelům v expozici drůbeže.


Já to všechno zase proběhl v cuku letu, takže jsem třeba nemohl ocenit prý výborné občerstvení, ani jsem si nepočkal na slosování. Spěchal jsem do Oblekovic na fotbal.
Ale výstavu jsem prošel celou. Zajímaly mě určité druhy drůbeže, králíci Radka Bulíčka a ocenil jsem i zajímavé holuby. Těch tady bylo nejvíc, protože výstava byla primárně XV. okresní výstavou holubů. Takže prima a slibuji, že příště se zdržím déle.

Pavel Talaš drží na fotce kohouta, který v neplánovaném souboji zvítězil a byl proto po zásluze prodán. Právě je nesen do krabice nového majitele. Poražený "spolubratr" seděl jako zmoklá slepice v jedné z klecí. Určitě poznáte, který to je.

              (lan)

























Žádné komentáře:

Okomentovat