neděle 29. října 2017

Od pondělí se dělá silnice nad školkou v Božicích

Kdo bydlíte, jezdíte nebo chodíte naší ulicí kolem Miklíkového dolu a pak buď doprava nebo doleva nad zahradou I. MŠ, už určitě víte, že od pondělí 30.10.2017 se na zmíněné místní komunikaci pracuje na rekostrukci. Práce potrvají až do 15.12.2017.


Větší provoz proto čekejme na naší ulici pod hospodou.
Kdysi této ulici důvěrně říkali Na Rafandě. Já budu stát o to, aby se jednou jmenovala ulicí Jana Fráni. Doporučuji znovu si připomenout jeho životní příběh, jak jsem ho z dostupných zdrojů a taky z osobního setkání s panem Fráňou popsal v posledním čísle Božického zpravodaje. Mám na něj velmi pozitivní ohlasy a v dohledné době jej budu publikovat i na tomto blogu. Ano, Jan Fráňa byl člověk, který na svůj šestiletý pobyt v Božicích nikdy nezapomněl. Je to svým způsobem i můj osud. Já na Božice taky nikdy nezapomenu a doufám, že tady ještě nějaký pátek mezi vámi pobudu. Jak říkal jeden letošní "šedesátník": "Mám před sebou ještě čtvrtinu života". A to se mi ke všemu uprostřed příštího týdne přehoupne ta šestka o další zářez na pažbě života! :-)

              (lan)


Žádné komentáře:

Okomentovat