středa 17. června 2020

Dorouškováno!

Osiřelá rouška končí na znojemském
přechodu pod koly automobilů
Ve chvílích, kdy už jsme si mysleli, že je dorouškováno, přicházejí od rána zprávy z pražského magistrátu a dalších míst v Praze, kde se onemocnění COVID-19 projevilo u náměstka pražského primátora. Vlastně se tak v praxi ukáže, jak budeme s koronavirem bojovat na podzim.


Plošně už celé Česko nezavře nikdo. Lokálně však bude mít výskyt onemocnění takový průběh, jaký teď vidíme v Praze.
Pobýval jsem dnes podstatnou část dne ve Znojmě a instituce jsou i dnes svázány předpisy a člověk si připadá, jak Alenka v říši divů. "Roušku? No měl byste ji mít, my jsme pod kamerami." "Roušku? Ano, měl byste mít i rukavice. Ty nemám. Tak já vám půjčím..." Obdržel jsem krásné modré. Takové jsem ještě nepotkal.... Mám je doma jako suvenýr a přemýšlím, do které popelnice vlastně patří, když jsem si je na ruce nedal?
No a pak jsem šel po přechodu (nedaleko zimáku) a na přechodu se povalovala několikanásobně přejetá čínská rouška. Přemýšlel jsem, kdopak ji asi takto ztratil nebo pohodil. A tak se i vás ptám. Její bývalý nositel je:
a) již v truhle
b) již v nemocnici
c) již doma

Samozřejmě, že "C" je správně. A tak už to do konce června nějak vydržme, i když si o povinnosti nosit roušku právě teď myslíme své... Ve své době sehrály roušky všech druhů a barev svou roli a je zbytečné se rozčilovat nad tím, jestli bylo nezbytně nutné prodlužovat jejich nošení až do dnešních dnů... Co si o tom myslíte?

        (lan)

Žádné komentáře:

Okomentovat