sobota 27. června 2020

Radost na hřišti...asi až do rána (foto+video)

Dnešní den mám tak nabitý, že to nakonec "odskákala" část odpoledního programu na hřišti. Až se všichni podivovali, že přicházím až kolem 17. hodiny.... Taky mě to zpětně mrzí, hlavně kvůli odpolednímu programu, který fotbalisti připravili nejen pro malé fotbalisty, ale vlastně pro všechny děti, které do našeho krásného areálu přišly.


Jestli mi někdo pošle nějaké foto, rád je přidám. Ochutnal jsem Mirkem Jandáskem výborně připravené maso na lódně, dal si profesionálně načepované pivo a pak jsem čekal s fotoaparátem na okamžik, kdy dáme branku!!!
No, nedočkal jsem se, protože tu jedinou, co jsme hostům z Miroslavi vsítili, si prý dali sami. Já ji neviděl, protože jsem stál právě u toho masíčka.... :-)

Zápas byl hrán v režii Miroslavských, ale  já nebyl nikterak zklamán. Naši kluci i v tom hrozném tropickém vedru bojovali a ten gól mi k dnešnímu svátku fakt chtěli věnovat. Počkám si za měsíc, to budeme hrát první pohárové utkání a tam už o něco přece jenom půjde! :-) Dneska to bylo o radosti z pohybu, o radosti, že jsme se potkali a sešli a že se  nás v areálu hřiště sešlo tolik!!!! 

Ani večer už jsem na hřiště nešel, protože přijel Pavel s Andreou a poseděli jsme doma: Když už máme ty svátky. :-)

Fotbal: Božice - Miroslav 1:6 (1:4). Výborný sudí Mirek Studénka a dík Jurovi Fučíkovi, že mával na čáře...   

                             (lan)

Ukázka videa ze zápasu:

















                        

3 komentáře:

  1. Dneska odpoledne u božického hřiště místo sportovců policejní hlídka. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Přátelský zápas: Hrušovany - Fallbach 2:7. První porážka Hrušovan, asi aby jim spadly hřebínky! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ze strany fotbalistů dobrý pocit z této akce, hlavně kvůli dětem! A možná bychom něco podobného vymysleli v průběhu prázdnin. Jestli by byl zájem i z širší strany veřejnosti...

    OdpovědětVymazat