pondělí 31. srpna 2020

Hrozivě vypadající nehoda na Litobratřické v Hrušovanech

Už v ranních rozhlasových zprávách jsem slyšel varování Zelené vlny na auto na střeše na Litobratřické ulici v Hrušovanech. V hlášení HZS je uvedeno, že nehoda byla nahlášená v 5:06 h a je to nehoda se zraněním. Na netu jsou k tomu nějaké doprovodné informace. Tak několik z nich:







  • no jo, někdo podcenil mokro a teplotní rozdíl s větrem, už si musíme začít zvykat a dávat si bacha na silnicích,snad se nikomu nic nestalo. plechy sere pes

    2

    • To se mi líbí

    • Odpovědět
    • 2 hod



  • Bože můj...co ty lidi blázní....

    • To se mi líbí

    • Odpovědět
    • 2 hod


  • ikona štítku

    Jak se mu to povedlo ? 😳

    2

    • To se mi líbí


    • Odpovědět
    • 2 hod



  • Tak snad je ridic v ramci moznosti v poradku a jel sam.... zatim jsem se tady docetla jakou popelnici sejmul kde skoncila a jakej plot sundal....
    👌🙏

    2

    • To se mi líbí

    • Odpovědět
    • 2 hod




    •  řidič jel sam a dokonce sam vylezl z auta a jak jsem dosla, měl i zapálenou cigaretu ..odvezla ho pro jistotu záchranka ..snad je ok..

      2

      • To se mi líbí

      • Odpovědět
      • 2 hod



  • Buď mikrospabek a nebo drohy. Ale nechtěla bych zrovna v tom domě být sama a mít chlapa na noční....

    • To se mi líbí

    • Odpovědět
    • 2 hod




    •  js v tom domě jsem sama a ještě s třemi dětmi..nebýt druhého plotoveho základu a popelnic, skončil by až v mých autech a v baráku ..ty ho nastesti ztlumily

      1

      • To se mi líbí

      • Odpovědět
      • 2 hod




    •  to vám nezávidím. Ale aspoň štěstí, že to nedopadlo hůře. Hlavně děcka se museli leknout, co to bylo za ránu...

      1

      • To se mi líbí

      • Odpovědět
      • 1 hod




    •  rána byla jak prase, ale naši malou to nastesti nevzbudilo..až spis my pak, jak jsem lítali a nevěděli co dělat!🤷‍♀️

Žádné komentáře:

Okomentovat