sobota 29. srpna 2020

Koupí roušky pro dobrou věc!

Poslanec D. Štolpa první zprava
Všichni, kteří zakoupili roušku ve znojemském a božickém rouškomatu, přispěli částkou 20.000 Kč na pořízení chodítka pro Natálku Benovou. Děkujeme.


Iniciátor akce, znojemský poslanec David Štolpa (ANO), vysekl na facebooku speciální pochvalu božické Farmě Klíč za umožnění prodeje těchto roušek ve svém mlékomatu: "Díky patří i Vám, také na tom máte podíl."

  Celá zpráva poslance D. Štolpy zní:

Protože dětská radost je opravdu nejvíc! 🤩
Během celého jara jste si mohli kupovat roušky ve znojemském a božickém rouškomatu. 😷 Za utržené peníze jsem rouškomaty doplňoval dalšími rouškami a sliboval jsem vám, že případný přebytek finančních prostředků věnuji na dobrou věc.
Jak jsem slíbil, tak se stalo, a dnes vám můžu přiblížit celý příběh. 😊 A že jde opravdu o hodně DOBROU věc!
Chtěl bych vám představit Natálku Benovou. Odvážnou mladou slečnu, která bohužel neměla v životě tolik štěstí jako její vrstevníci a pro svůj pohyb potřebuje chodítko. Oslovila mě její teta, s její maminkou jsme se zkontaktovali a Natálce společně s radním města ZNOJMO za ANO, tohle je Znojmo Ing. arch. Radkem Kamanem předali 20 000 korun právě na pořízení pro ni tak potřebného chodítka.
Poděkování 👏 patří vám všem, kdo jste si ve Znojmě a v Božicích pořídili roušku z rouškomatu, v neposlední řadě také všem, kteří mi pomohli zrealizovat můj nápad s rouškomatem:
Znojmoprojekt - Ing. arch. Radomír Kaman, s.r.o.
Varga s.r.o.
Tiskárna Kuchařovice
a dalším.                                       

                                                                                                              (lan)

Žádné komentáře:

Okomentovat