čtvrtek 29. dubna 2021

Právě probíhá generální oprava božického úseku krajské silnice II/397


 Vraceje se z práce táhl jsem se celou cestu za "třicetitunovou vanou" plnou stavební suti (převážené z Brna do božické pískovny). Od mackovické křižovatky smrti až k Božicím. Na Staré hoře jsem zastavil, abych se pokochal těmi "velkými, širými lány" a tak mě těžkotonážní náklaďák předjel.

Protože závlahy to bere i s pochroumanou asfaltkou, stihl náklaďáček nahodit i předjíždějící osobák... Až jsem se dost nasytil neopakovatelným pohledem na naši kouzelnou krajinu, zamířil jsem do vsi. Na křižovatce u Jednoty jsem si však všiml dopravního značení "Práce na silnici". V kopečku pod sýpkou právě probíhala slibovaná generální oprava krajské komunikace II/397. Naše "30 tuna" jim to hned zkolaudovala.... Já jel raději jinou cestou... Uvidíme zítra.

                 (lan)










Žádné komentáře:

Okomentovat