sobota 8. dubna 2017

Fotbal: Práčím chyběl Roman, Hrádku třetina mančaftu

První půlku jsem neviděl, ale zranil se v ní kolem 30´ pilíř Hrádku Zábojník a protože na lavičce po minulém kole nemohli být tři další zranění, dohrával Hrádek zápas v deseti. Práčím chyběl hrot Roman Kosec (pracovně mimo) a bylo to viditelné.
Práče - Hrádek 3:1 (0:0)

Nakonec jsem viděl všechny branky, ale tu první práčskou (i zápasovou) z velkého úhlu, takže nemůžu potvrdit, že to bylo z ofsajdu. Roman, který to viděl zblízka, tvrdí, že to ofsajd nebyl a já nemám důvod Romanovi nevěřit.
Situaci před druhou brankou jsem zachytil mobilem, můžete se podívat. Hrádek se cítil rozhodnutím poškozen a častoval sudího velmi hlasitými projevy nesouhlasu. Něco v duchu "rozhodčí je ošklivé káčátko", ale ten slovník byl takový nějaký současnější a barvitější.
Pak nečekaně Hrádek v 80´ snížil (bylo to krátce po práčské penaltě), ale sil už nebylo a tak kolem 88´ přišla pečeť na 3:1.
Hrádek je soupeř fotbalovější, houževnatější, Práče bez Romana poloviční. Jenom musím pochválit střídajícího Romana Gregora. Nevím, jestli se k němu donesl můj minulý komentář, každopádně dneska zase střídal v 59´ V. Kloudu, ale tentokrát se do hry velmi aktivně zapojil a měl podíl na všech práčských brankách, z toho dvě sám dal. Tak"palec nahoru" pro Gregora.
       (lan)

Vše se odehrálo během jediné minuty:
















Žádné komentáře:

Okomentovat