čtvrtek 21. prosince 2017

Adventní koncert sboru De Melodica navodil sváteční atmosféru

Sešlo se nás na stříbrnou neděli v božickém kostela sv. Petra a Pavla dost a dost. Osmičlenný božický komorní sbor sbor De Melodica řízený paní Dagmar Szabóovou nás jako vždycky v tomto předvánočním období naladil velmi svátečně.


Zaznělo mnoho koled, známých i méně známých, barokních, lidových i jedné z repertoáru sourozenců Ulrychových, domácích i dvou zahraničních. V pásmu koled tradičních jsme si mohli zazpívat i s našimi zpěvačkami. A dlužno podotknout, že jsem kdesi za sebou slyšel nesmělý popěvek (že by Jéňa nebo Karel?). Já nezpíval, protože toto pásmo jsem si natáčel a můj bručivý basbaryton by celkovému vyznění uměleckého díla určitě neprospěl. :-( Ale jak kdysi říkal Miroslav Horníček, tam někde uvnitř mě to bylo nádherné, ale to, co potom vychází ven....Hmmmm, no to by nebylo ono.
Osobně jsem obdivoval sólové party a vícehlasé polyfonní melodie. De Melodica vyzrála v kvalitní pěvecké těleso a potěšitelné je, že stálé členky doplňuje naše mládí. Tak se zdá, že se za rok v tomto čase opět v našem kostele v neděli v 15 hodin na tradiční půlhodinku sejdeme.

               (lan)









Žádné komentáře:

Okomentovat