pondělí 4. prosince 2017

Babišovy Lidovky mi otiskly dopis. Poslední věty však chybějí

Babišovy Lidové noviny mi opět otiskly dopis. Tentokrát mě do dokonce překvapilo. Při pozorném čtení jsem si však uvědomil, že mi tam jedna věta chybí. Pro mě dost důležitá. Nuž, porovnejte.

Dopis otištěný v Lidových novinách v pondělí 4.12.2017:




A můj sobotní dopis redakci Lidových novin:

Ad Byla vůbec bitva?
Jak sobotní Poslední slovo, tak Chlívek vyvíjejí až neskutečně tvrdý atak na občanské demokraty. Všichni prý víme, že nejlepší pro tuto zemi by byla koaliční vláda ANO - ODS! Za normální situace možná byla, v Česku však normální situace není. Jsme v permanentní volební kampani a každý úkrok stranou má svůj dopad na voliče jednotlivých subjektů. ANO dostalo bledě modrou barvu, bylo tedy zařazeno mezi politické subjekty napravo od středu. Jeho vstřícnost k pánům Okamurovi a Filipovi je však zarážející a nelze se divit občanským demokratům, že do takového holportu prostě a jednoduše jít nechtějí. Tedy pokud nejsou politickými sebevrahy. Zatím jedinou chybu z mého pohledu udělala ODS v tom, že i potřetí navrhla Petra Fialu na post místopředsedy sněmovny. Já i nadále trvám na tom, že o toto místo neměla už potřetí usilovat. Tento post měl zůstat prázdný.
              
                       Ladislav Nevrkla, Božice

Žádné komentáře:

Okomentovat