úterý 5. prosince 2017

Božicemi chodil Mikuláš s doprovodem

I letos chodil Božicemi Mikuláš, anděl a nějaký ten čert. Zpoza oken jsem však žádného neviděl a vzhledem k tomu, že celý rok sekám latinu, tak mě ani žádný "Krampusák" nestrčil do pytle a neodnesl do pekla!


Fotky z pochůzky po vsi nemám, ale z čertovské besídky ve školce (II. MŠ v Českých Křídlovicích) mám malou ochutnávku, tak se pobavíme aspoň nad těmito fotografiemi. Jestli má někdo něco zajímavého, ať mi to pošle na probozice@centrum.cz.

K Čertovské besídce v II. MŠ jsem dostal tento dopis:
Dopoledne školku v Křídlovicích navštívila družina Mikuláše, Anděla a čertů. Odpoledne se konala besídka. Dnešní besídka se nesla v duchu čertů. Děti měly připraveno plno písniček o čertech, zpívaly samostatně i dohromady, každé dítě ukázalo, jak je šikovné a řeklo básničku. Maličké děti to zvládly na jedničku. Dohromady zatančily i krásný tanec, jde vidět, že jsou všechny nadané. Besídku zakončily písničkou Rolničky, tu mají prý nejraději. Nakonec děti čekalo překvapení ve formě balíčků plných sladkostí a ovoce. Děti slíbily, že od zítra prý budou jíst všechno ......i zeleninu a pomazánky :-). Děkujeme paním učitelkám za jejich trpělivost a snahu děti naučit tak krásné písničky.  PeK

        (lan)



Žádné komentáře:

Okomentovat