sobota 2. prosince 2017

Sníh a mráz nás trošku zaskočily

Nesl jsem něco Davidovi a tak jsem si vzal "nádobíčko", abych se podíval, jak vypadá současný stav budování místní komunikace od Drechslerových po Czerwonkovo. Málem jsem tam však nedošel. Cesta od Miklíkového k paní Novotné, zvlášť ve své spodní části, byla prakticky neschůdná.


"Dříve tady byly připravené hromádky písku, takže jsme si při takové nečekané kalamitě pomohli sami," informoval mě jeden z místních občanů. "Bohužel, letos se na hromádky nějak pozapomnělo ..." Napravit se to dá briskně, ale měli by asi sami občané zde bydlící zavčas upozornit ....
Stav nové komunikace vidíte na fotografiích. Silnička je poměrně úzká, ale obrubníky zaoblené a snížené (pojezdové), takže případné vyhnutí se vozidel nebude asi žádný problém. Zarazil jsem se jen u Drechslerových, ale jak jsem zjistil záhy, je zvýšený obrubník položený na přání majitelů domku kvůli případné velké vodě ...
Taky jsem neminul chodníček od mlíkárky k silnici na Kolonku. Posypaný byl, ale zábradlíčko zatím pořád chybí.... A určitě by se hodilo. Nejen kvůli možnému podklouznutí, ale i jako opora pro starší a pokročilé ....
A tak nejpříjemnější byl pohled na vznikající dětské hřiště na návsi v Zámlýní. První dětský prvek už je nainstalovaný. Jen jsem nepochopil, proč je silnice na návsi zakončená místem na otáčení. Přirozenější od vzniku Zámlýní bylo určitě mít možnost střed objíždět. Když je tady navíc vjezd do dvora jednoho z domů...

                                    (lan)








 










Žádné komentáře:

Okomentovat