pondělí 5. února 2018

Plesová sezona letos velmi krátká

Školní ples Božice
Díky brzkým Velikonocím, je letošní plesová sezona velmi krátká. Vlastně skončila tento víkend. Víkend 10.-11.2.2018 už patří masopustním zábavám a fašankům. V Božicích jsme tak letos měli pouze jediný ples, a to školní. Jednu fotografii přetištěnou z Božického zpravodaje připojuji.


Ve Znojmě bylo plesů víc a když jsem se dneska pozorně podíval na fotoreportáž z letošního plesu rotariánů, tak jsem na řadě fotografií poznával hodně tváří z Božic. V Božicích má Rotary Club už poměrně dlouhou tradici od počátku 90. let a jak vidno, udržuje si ji i nadále.
Fotografie pořídil znojemský rotarián (kdysi můj spolužák na gymplu, můj dobrý kamarád, později můj spolužák na fakultě, můj svatební svědek a dnes ředitel jedné znojemské školy) Laďa Pařízek. Ze spokojených obličejů účastníků plesu je patrné, že se jim na plese nepochybně líbilo.
Rotariáni patří mezi velmi významné kluby s výraznou charitativní složkou a i v božickém Domově mají z dřívějška řadu důležitých pomůcek pořízených díky rotariánům. Podobně jako my v Domě na půli cesty od rotariánů z klubu Břeclav-Valtice. Činnost rotariánů je rozmanitá a plesy patří mezi její nedílnou součást.
          (lan)
Rotary ples ve Znojmě

Žádné komentáře:

Okomentovat