sobota 2. února 2019

Tipy z božických facebooků. Divoké husy i hořící kamion (akt.3.2.2019)

Pořádné hejno divokých hus u Branišovic
Zaujal mě dnes příspěvek na facebooku Radka Novotného. Je na něm video na polích mezi Branišovicemi a Pohořelicemi, kde tento týden sedávalo v pozdně odpoledních hodinách (před smrákáním) velikánské hejno divokých hus.


Zaregistroval jsem ve středu profesionálního pozorovatele a ve čtvrtek jsem se ohlédl směrem, který svým dalekohledem sledoval a uviděl jsem to, co Radek: Pole bylo poseté stojícími či sedícími divokými husami. Podle mých informací z nedalekého Velkého Dvora je hejno slušně naplněné: počítá se, že těch hus je asi 10 000 kusů!

Ráno a dopoledne slyšíme v práci jejich kejhání a pozorujeme jejich přelety. Zelené chvistance na kapotě auta bohužel nejsou nic příjemného, ale pořád lepší než taková nálož na bundě nebo čepici, že?!
Kdo se chcete na sedící hejno podívat, tak sem: https://www.facebook.com/radek.novotny.16/videos/pcb.2466261796781092/2466261413447797/?type=3&theater


P.S. No a z hasičského webu mám z neděle 3.2.2019 jednu aktualitu rovněž od Branišovic: V areálu firmy, kolem které jezdíme po státní chytl kamion v neděli ráno kamion (byl zcela zničen), další byl poškozen a ještě poblíž stojící dodávka. Škoda se odhaduje na 4 mil. Kč. tři hasičské sbory požár do půl hodiny likvidovaly.


                            (lan)

1 komentář:

  1. zdravím,prosím o sdílení Mirek
    http://www.znojemsko.cz/2019/02/05/vecer-zaparkoval-pred-domem-rano-vuz-nenasel-policie-vyhlasila-celostatni-patrani/?fbclid=IwAR2Jdcc8QGIaPCjcbXwww3a6cL1nFtkNc0fQxDfys-UXmWQfVHyc32xHkZY

    OdpovědětVymazat