čtvrtek 9. dubna 2020

Důkaz o vypouštění dropích mláďat na Borotickém letišti

Pan Slávek na Dropím poli - Borotickém
letišti
Četl jsem váš článek o dropech a vzpomněl jsem si, že mám dvě fotografie z roku 1985, které jsem vyfotil tenkrát se svými syny  na bývalém Borotickém letišti, kde ochranáři vypouštěli uměle odchované malé dropy.


Tenkrát jsem pracoval v zemědělství a sekávalo se celé letiště. Ochranář za námi jezdil každý den a byli jsme poučeni, co máme dělat, pokud  narazíme na hnízdo dropa. Měli jsme sebrat vejce a zabalit je do hadru, aby nevychladla. Jakmile byl drop jednou vyplašen, tak se na hnízdo nevrátil.     
Tak tolik jedna z mých vzpomínek. 
                                   
                                                       Stanislav Hrad




Žádné komentáře:

Okomentovat