neděle 6. října 2013

Dýňobraní i draků si děti i rodiče užili

Byť bylo v sobotu chladněji a větrno, sešli se na kolonce u Jiráskova domu mladí i starší, aby se pobavili při dýňohrádkách i pouštění draků.
Já měl jediný problém, že jsem v 15 hodin, kdy se scházeli první účastníci, odjížděl na fotbalový mač do Břežan a čekali na mě chlapi, které jsem bral s sebou.
A tak jsem jenom zaznamenal hromadu připravených dýní (dar od soukromého zemědělce Honzy Zatloukala), začátek výtvarných dýňových výtvorů, první pokusy s pouštěním draků, vonící uzené cigáro a slaďoučký mléčný burčáček! Pokud dostanu nějakou fotografii, přidám ji, stejně jako postřehy a zážitky účastníků.
Jinak poděkování patří Hospůdce na Kolonce, která celou příjemnou akci připravila. A jak jsem ráno slyšel, účastníci si sobotního odpoledne náležitě užili. Tomu věřím stoprocentně.

           Ladislav Nevrkla
Dýně připravené u paty lípy. Masarykovy, Štefánikovy nebo
Švehlovy?




Žádné komentáře:

Okomentovat