úterý 29. října 2013

Podzimní Noviny Niva v prodeji

Koncem minulého týdne vyšlo podzimní číslo čtvrtletníku Noviny Niva. Tradičně přinášejí aktuality z obcí dobrovolného svazku i z mikroregionu.
Zaujal mě společenský život v naší obci a třeba v Mackovicích, kde si hodně váží - jak patrno z ohlasů - práce Jirky Kubíčka. Protože Jirku taky trošku znám a vím, jak je to obětavý, zodpovědný a nadšený organizátor, přeji mu hodně elánu a zdařilých aktivit i do budoucna.
Zaujal mě též příspěvek břežanského starosty Josefa Rebendy reagující na celospolečenské nálady a hodnocení polistopadového vývoje. Chtěl jsem vám dát odkaz na webové stránky, kde bývaly dříve Noviny Niva "překlopeny" a zůstal jsem na rozpacích: Poslední aktualizace je z roku 2011! Nevím, co se stalo tak závažného, že tam již delší dobu naše noviny k nahlédnutí nejsou.
A vůbec: Noviny Niva v současné podobě celkem plní svoje zadání, jenom bych jejich periodicitu snížil na 3 čísla za rok, ale postavil bych se za jejich webovou podobu, ta je hodně důležitá. Pro potřeby obcí velikosti Božic však pořád vidím hodně prostoru pro místní zpravodaj. Představu o tom, jak by měl vypadat, mám.
Rád se připojím k blahopřání k životnímu jubileu paní Pištěcké. Sám ji osobně nepamatuji, v době, kdy jsem přišel do Božic zde již nebydlela, ale protože ji znám ze vzpomínek pamětníků, vím, že právě takoví lidé, kteří v Božicích nechali velký kus "svého já", si úctu zaslouží. A taky bydlela v naší ulici Na Rafandě :-).

                     Ladislav Nevrkla


Žádné komentáře:

Okomentovat