čtvrtek 24. října 2013

Fotohádanka: Jaký dům stojí v pozadí? (akt. 25.10.)

Už toho tady bylo publikováno dost, ale dneska jsem "vytáhl" z jedné - asi prvomájové - fotografie její část a zkusím, jestli poznáte: Který dům stojí v pozadí?
Pokud se vám nebude dařit, dám fotku celou tak, jak ji tenkrát (kolem roku 1970) nafotil někdo z obecních fotografů (Pepa Baránek nebo pan Janeček?).

      Ladislav Nevrkla

Přidal jsem celý originál. Možná by stálo za to doplnit jména tehdejších motorkářů. Na ty hvězdy nehleďme, taková to byla doba.



5 komentářů:

  1. Dobrý den, myslím si, že je to dům, kde dřív bydlel pan Musil (legendární postavička naší vesnice) - v zatáčce naproti kostela. Ten potom shořel?...(myslím ten dům). Pan Musil se odstěhoval do DD. Ivana Mrňová

    OdpovědětVymazat
  2. Je to dům, o kterém zde již byla řeč i dohady, kde kdysi bydleli Floriánovi a poslední léta p. Musil. Vpravo je kostel, vlevo pomník, což není vidět. (me)

    OdpovědětVymazat
  3. je to dům naproti kostel ,bydlal tam Erik Košut ted ten dum je už zbourany a na levo je pomnik.

    OdpovědětVymazat
  4. Je to bývalé Košutovo,nyní pozemek Vilémů

    OdpovědětVymazat
  5. Vážení přátelé, ano! Já jsem ještě našel, že tam (asi po Florianových) bydlel Rudolf Čermák (asi krátce), po něm Josef Košut, Erik Košut a Antonín Musil (kterého každý ho znal jako Tondu Musila). Pak už tam ve zboru pamatujeme jeho vnuka Pavla. (lan). P.S. Byl jsem velmi příjemně překvapen vaší reakcí, takže už brzy zase nějakou ...

    OdpovědětVymazat