středa 16. října 2013

Tržnice: Do Kadova pro stromky

V úterý 15.10.2013 zahájila Ovocná školka Venuta v Kadově prodej ovocných stromků. Nelenil jsem a už dnes jsem do Kadova "naklusal" A nutno podotknout, že jsem odjížděl velmi spokojen. S nákupem i s obsluhou.
Bratří Venutovi jsou příjemní, ochotní a hbití obchodníci a než bys řekl švec byl jsem obsloužen, poučen, podebatovali jsme o fotbale (Hrušovany - Miroslav) a odvážel jsem si i jeden stromek, který jsem původně neměl v seznamu. Ten mě však nakonec zajímá velmi: jedná se o raně zimní rezistentní sloupcovou jabloň Kordona. Její plody rostou po kmeni, nutná je letní probírka. Za dva roky doufám už právě touto dobou budu poprvé sklízet. Důležitá je cena: 200 Kč za kus. Podívejte se jinde, nikde ji za tuto cenu neseženete.
Kupoval jsem drobné stromkové odrůdy za 80 Kč a broskev. Výběr byl solidní, ceny přijatelné, sklad plný, ale nektarinky budou vyorávat až ve čtvrtek, pokud nebude pršet. Otevřeno je denně od 8 do 17 h (s polední hodinovou přestávkou) a v sobotu od 8 do 12 h, v neděli je zavřeno.
Stromky z Kadova většinou znáte a myslím, že máte podobně dobrou zkušenost jako já.

             Ladislav Nevrkla

Žádné komentáře:

Okomentovat