sobota 30. prosince 2017

Božičtí vinaři koštovali mladá vína

Na začátku jsem nebyl, takže nevím, jestli proběhlo žehnání mladých božických vín, ale v době , kdy jsem v sále božického kulturáku pobýval, zde panovala čilý ruch, výborná nálada, stále přicházející návštěvníci - a taky se koštovala výborná mladá vína.


Nechal jsem si od pořadatelů nalít trojici a nebyl jsem zklamán. Do mobilu jsem si zapsal své bezprostřední dojmy, aby to bylo autentické. Takže: Dal jsem si dobrý veltlín pana starosty, Romana Himala výborný rýňák na zbytkovém cukru a Jendy Protivínského z Břežan neuburg, trošku s hořčinkou, ale velmi příjemné vůně i chuti. Slečna Eliška nás obešla s výborným občerstvením, Marek nabízel svou tradičně kvalitní produkci vlastních sýrů a celkově zde panovala velmi přátelská atmosféra.
pokud ještě někdo připíše své zážitky a dojmy, prosím. Máte možnost. Povedená akce ze závěru roku 2017 si zaslouží pochvalu.

                                (lan)























Žádné komentáře:

Okomentovat