čtvrtek 4. července 2013

Kudy? Jen tudy! A hrajeme o "Zlatého Křídlováka"!!!

Kam nás vede tato cesta (s novým povrchem)?
Místní část České Křídlovice skýtá svým návštěvníkům nepřeberná zákoutí, ulice a uličky, jež svou tajemností a tajuplností připomínají známá Foglarova Stínadla. Ovšem místo Vontů a Bratrstva kočičí pracky se zde Rychlé šípy setkají s místy pustými, opuštěnými, smutnými. Vynahrazuje to jediné: všude v Křídlovicích je hodně zeleně!
Jedno z těch tajuplnějších míst je na fotografii. Zkuste napsat, kam se po této silničce, zúžené houštinami keřů a trav dostaneme. Výherce obdrží odměnu - "Zlatého Křídlováka". K předání ale dojde, až mi ho někdo vytvoří. Víme všichni, že v Českých Křídlovicích bydlí minimálně jeden výborný mladý umělec, který nás letos v zimě potěšil svými výtvory ze sněhu. Třeba ho něco napadne, co by připomínalo "Zlatého Křídlováka", a vytvoří několik modelů, z nichž by se mohl vybrat ten nejlepší. Možná by s tímto úkolem mohli pomoci i pořadatelé fotbalového turnaje na Škárkovce (letos i vloni to jsou členové SDH Božice), protože by to mohla být i cena pro vítěze jejich turnaje.

                                Ladislav Nevrkla

P.S. Přidám ještě nápovědu: Tam, kde cesta na úvodní fotografii "končí", je křižovatka a odtud jsem pořídil druhý snímek. Tak už víte, kde jsem se dnes kolem 20 h pohyboval?

5 komentářů:

  1. Tato cesta vede jak bydlí paní Kiššová směrem k rybníku Novas. Na pravé straně je Tulipánka

    OdpovědětVymazat
  2. Tato cesta vede vlevo od hřbitova směrem k "Tulipánce" (kde též kdysi bydleli Fabíkovi, Vytlačilovi, Kubovi, atd...). (me)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to cesta od Zvinerového ke křižovatce na pravo se jede k tulipánce a na levo k Šotkovskému a rovno se jede na Nový rybník.Máme to,ale pěkně spravené.AL.

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, je to správně, jak popsala paní AL. Jenom bych k tomu dodal, jak jsem se sem dostal: Byl jsem u Robina i s vozíkem a nechtělo se mi couvat. Tak jsem to riskl projet pozadu. No, napoprvé jsem se nestočil, protože jsem si nebyl jistý, co "za zeď" je za zelenou zástěnou. Ale i já jsem byl příjemně překvapen opravenými cestami. Škoda, že ten kousek mezi Robinovým a křižovatkou na fotografii je pořád pouze "hliněná podlaha"! Snad na ni taky jednou dojde. Ale takových "kousků" ještě bez asfaltového povrchu najdeme v Božicích více. Je to asi "běh na delší trať" než jenom na jedno volební období. (lan)

    OdpovědětVymazat
  5. Vždyť totéž psal(a) první komentář......

    OdpovědětVymazat