pátek 19. července 2013

Vše o Moravě. Nově a moderně!

Najít dneska něco na webu není žádný problém. Najít ale něco zajímavého, aktuálního, moderního a přitom otevřeného celé paletě názorů, to už hned tak nenajdeme. To všechno naplňují webové stránky http://zamoravu.eu/.
Musím se přiznat, že při spatření spojení "za něco" zbystřím okamžitě pozornost. Je to asi důsledek naší božické reality, že v dobách předvolebních a volebních jsme byli my "Pro Božice", kdežto naši ideoví oponenti "Za Božice".
Webové stránky "Za Moravu" mě však velmi překvapily. Jsou přehledné, aktuální, čtivé a bohaté informacemi. Tím, že jsem je podrobněji objevil až relativně nedávno, musím přiznat, že je nemám ještě celé prozkoumané a pročtené. Důležité z mého pohledu je, že mě zaujaly a tak si dovolím nabídnout i dalším čtenářům nakouknutí a prolistování.
V rubrice Aktuality se objevila i moje glosa z webu http://probozice.blogspot.cz. Tu znám. Víc mě tentokrát zaujala reportáž o putování po památkách Uherského Brodu - viz http://zamoravu.eu/2013/07/uhersky-brod-reportaz-z-putovani-za-pamatkami-mesta-13-7-2013/. A jelikož máme v Uherském Brodě ženatého staršího syna a jedeme si tam o víkendu pohrát s našimi malými vnuky, tak mi třeba vyjde i chvilka na putování po brodských památkách. Itinerář už mám z výše uvedené reportáže.

                                                       Ladislav Nevrkla

2 komentáře:

  1. Uh. Brod jsem si zčásti prošel. Vynechal jsem muzeum, to už jsem navštívil dříve, ale zastavil se u jiných zajímavostí. nejvíc mě zaujala - a dlužno říct i překvapila - Japonská zahrada přátelství. Tu jen tak někde nemají a zde má i svého genia loci, včetně materiálu, z něhož je vytvořena a upravena. (lan)

    OdpovědětVymazat
  2. Na webu http://zamoravu.eu/ je otištěno poděkování za podporu a účast ve 4. ročníku iniciativy „Za vyvěšování moravské vlajky“ na radnicích na den patronů Moravy svatých Cyrila a Metoděje. Účast v letošním ročníku přesáhla číslo sedm set padesát. Stále více se projevuje, že přihlášení se k tradicím a historii své země, může být běžnou součástí života na Moravě. Více si můžete přečíst na uvedeném webu. (lan)

    OdpovědětVymazat