sobota 6. července 2013

Občanská společnost: Cesta za pokladem

Že ani nevíte, že byla dneska odpoledne v Božicích nějaká  "Cesta za pokladem"? To vůbec nevadí, nemusíme všechno vědět. Ani já jsem nevěděl, že se partie maminek a tátů z "Pastelek" a jejich přátel domluvila, že by bylo docela dobré udělat něco pro jejich malé děti. Pod palec si to vzala paní Lucka.
A jak se domluvili, tak učinili. Cesta kolem Božic dala asi všem v sobotu 6.7.2013 odpoledne docela zabrat, ale já jsem viděl spokojené mladé rodiny v jejich závěru. Docela náhodou. Zatímco já jsem si připravoval materiál na další práci, mladé rodinky s rozzářenými dětmi se blížily k závěru svého hezkého dne. Vyhodnotily si splněné úkoly, kterých prý bylo na 14 stanovištích dost a dost a za každý splněný následovala sladká odměna. Odměnili se i vyčerpaní tátové, kteří se slovy "snad si to taky zasloužíme" odskočili na jedno orosené na zahrádku hostince U Kudličků. Dětské hlásky jsem na dvůr slyšel ještě hezky dlouho. Tak, vážení přátelé, funguje občanská společnost v praxi. Kéž by takových nenápadných, ale příjemných akcí bylo v Božicích co nejvíc. A před paní Luckou a dalšími maminami smekám.

                                                                        Ladislav Nevrkla

Předposlední (13.) úkol je vidět i dnes:
Namalujte Luďovi něco pěknýho :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat