sobota 13. července 2013

Na pravé venkovské svatbě. V Božicích.

Svému veliteli připravili božičtí hasiči milé překvapení. A jelikož spolupráce tohoto webu a božických hasičů získala v letošním roce na dynamice, asi vás nepřekvapí, že jsem se na svatbě Mirka a jeho choti Svati, ocitl i já s aparátem.
Až při události samé jsem si uvědomil, že jsem za 32 let svého života v Božicích takto do detailu žádnou svatbu neshlédl. A můžu říct, že jsem si odnesl jenom ty nejlepší dojmy. Jelikož jsem pracoval ve službách božických hasičů, zachytil jsem svatbu pohledem hasičů. Tímto děkuji starostovi hasičů Honzovi i všem dalším hasičům (zvláště Maxovi, který dbal o mou životosprávu). A děkuji novomanželům a svatebčanům za pochopení.
Zastavil jsem se s řadou svatebčanů i těch, kteří se na svatbu přišli podívat. Doufám, že to nebyl pouze můj pocit z příjemně stráveného poledne a odpoledne. A novomanželům zpívám: Živijó, živijó, živijó, mnoga ljeta, mnoga ljeta, mnoga ljeta, živijó .... Až do rána a pak celý život.

     Ladislav Nevrkla

 














6 komentářů:

  1. to nemá chybu a toho tonica jak zkásli, to se povedlo :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. supeeeeeeer!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. No a kde byla nevěsta marně jsme ji hledali v kočáru?:)))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevěsta nemůže jet s ženichem v kočáru před obřadem ta jede s otcem sama tak se to dělá na každé svatbě

      Vymazat
  4. Možná se mohla projet kolem kulturáku,koně byli nabušený,jak je vidět při hrabání kopyt :-)!!!

    OdpovědětVymazat