neděle 6. června 2021

Co s první červnovou nedělí


Je neděle. Venku dusno, voda z nebe nikde... Před chvílí mě probrali hasiči, kteří vezli "máju" na hody. Z dálky vypadala pěkně. A podobně jistě dopadnou hody. Sabrini už ladí noty...

Zábava byla včera (hasičské závody v Boroticích, zápas fotbalového turnaje v Hrušovanech n. Jev.), tak dneska třeba někam na vycházku. Krásně je na borotickém mokřadu (ostatně jako ve všech mokřadech), odkud jsem ráno shlédl nádherné fotografie na facebooku, krásně bude všude okolo nás u vody. Dostal jsem však také tip na místo, které prý lidskému oku vůbec nelahodí! Pole se podle katastrální mapy jmenuje Na farském a je to mezi Zámlýním a Starou horou za vilou Holých. Tak kdo máte čas a náladu si zkazit neděli, zajděte se tam podívat...

Dům ani byt v Božicích nekoupíte, ale čtu právě nabídku: "Pronajmu 1+1 v Božicích, 5 500 Kč, t. 721 018 706. Tak zájemci o bydlení, volejte!

Taky čtu, že 25. června otevře koupaliště Miroslav. Do té doby můžeme využít náš božický bazén. Otvírá se 8. června - viz https://www.facebook.com/bazenRelax.

No a tak jak jsem se zaradoval, že nám začínají červenat třešně, tak dneska mi v koruně vesele štěbetali špačci...Ještěže mě nic z jejich produkce nezasáhlo. To by tak ještě scházelo.

Žádné komentáře:

Okomentovat