neděle 13. června 2021

Dneska na fotbale


Mohl jsem si vybrat, jestli pojedu na zápas Corona Cupu do Hrušovan (Božice - Hrabětice), nebo uvíznul v Břežanech na první zápase spojeného týmu Božice/Břežany versus Prosiměřice. 

Příprava: Božice/Břežany - Prosiměřice 5:8 (2:5).


Zápas hraný v tréninkovém a přátelském duchu, který měl jasně přípravný charakter. Sám jsem dorazil ke konci první půle a připravil jsem aspoň nějakou fotodokumentaci. O první půli mám následující reference:

Do 15. minuty Břežany/Božice prohrávali 2:0, poté snížil Žanek na 2:1, ale hosté trestali individuální chyby a navýšili až na 4:1. Pak opět snížil Žanek , ke konci poločasu mohl na dostřel dostat opět Žanek, který neproměnil penaltu. Nutno podotknout, že gólman hostů vystihl směr a bravurně chytil. 

Z božických hráčů nastoupil Žapík, Žanek, Honza Kudlička a Honza Szabó.


K turnajovému zápasu Božice - Hrabětice mi doufám někdo něco napíše. Vím, že jsme vedli 4:2 a museli jsme několik hráčů půjčit soupeři, aby se vůbec mohlo hrát.





























1 komentář:

  1. Video ze zápasu na facebooku https://www.facebook.com/Nevermind1956

    OdpovědětVymazat