sobota 5. června 2021

Drnholec nám dneska nesedl, ale něco je špatně


Měl jsem to dneska "v nose", že jsem dal přednost hasičům před fotbalem. V Boroticích na hasičích bylo přátelské a pohodové prostředí, naši kluci dali do útoku vše a i přes nepříjemně vyhlížející událost u rozdělovače, zaslouženě vyhráli. To trenér božických fotbalistů se z odpoledních fotbalových Hrušovan vrací pořádně roztrpčený a naštvaný.

Corona Cup: Božice - Drnholec 0:7.


Nemám podrobné zprávy o naší sestavě, ale vím, že kvůli práci nehráli Pavel a Lukyn, chyběli určitě zranění Lovec a Soukič a nevím, nevím, jestli mohl se zraněným kolenem nastoupit Szabič...

Dusno ve vzduchu, dusno asi i v našem týmu...no a výsledkem je ostudný debakl 0:7!

Trenér Jura k tomu uvádí: "Tak dnes jsme si trhli ostudu v celém regionu! Nejen proto, že jsme ostudně prohráli 0:7 s průměrným týmem sousedního okresu, ale hlavně kvůli našemu přístupu a morálce našich hráčů! Nerozumím asi této době, když mě kluci, kteří mají kolem 30 let i méně prosí, jestli můžou střídat, že jsou unavení!!! A že kolem nich musí běhat celej zápas chlap, který by mnohým z nich mohl dělat otce, jim vůbec není trapné. Jsem zklamanej a naštvanej... Prohrát se může, ale takto už jedině beze mě!"                                          

Drnholec nám dneska zkrátka ve všech směrech nesedl...asi tak jako v Maryše Vávrovi káva od žida.

                                         (lan) 

Žádné komentáře:

Okomentovat