čtvrtek 26. května 2016

Ve schránkách máme Božický zpravodaj 3/2016

Uteklo to nějak moc rychle a v domovních schránkách už zase máme obecní čtivo. Sice drobnějším písmem a menšími fotografiemi, ale přesto s množstvím informací, které bychom měli vědět o životě v naší obci.


Kromě pozvánek na akce letošního pozdního jara a nadcházejícího léta je stěžejním materiálem úvodní list, tj. strany jedna a dvě. Tady je fakt škoda, že zásadní SLOVO STAROSTY není vytištěno o stupeň větším písmem.

Z pozvánek na akce mě kromě těch tradičních (a tam počítám i obnovený TÁTAFEST A DĚTSKOU CYKLOHRÁDKY naplánované na neděli 19.6.2016 od 15 hodin za příznivého počasí nebo KONCERT SOUBORU DE MELODICA v neděli 12.6.2016 v 15 hodin v božickém kostele sv. Petra a Pavla) zaujala novinka pořádaná letos poprvé v sobotu 2.7.2016 ve 13 hodin na božické Kolonii. Organizátoři akce ze spolku Jiráskova domu osvěty připravují zajímavý program s názvem ZELENÝM KRÁLOVSTVÍM S VLÁĎOU VYTÁSKEM.
Zájemci ať kontaktuji hlavní pořadatelku Vlaďku Konupčíkovou na mobil 775 694 447 nebo mail: vladka.konopka@gmail.cz.

No a ještě jsem si uvědomil, že jsem nedodal dva příspěvky, které jsem měl připravené: o dosavadním učinkování božických fotbalistů v okresních soutěžích a letošním 6. ročníku Rybářských závodů. Škoda ...

                   (lan)

2 komentáře:

  1. Ale na webových stránkách obce je zpravodaj pouze za rok 2015.Rodáci by také rádi věděli co se děje v obci, ale bohužel. Za rok 2016 není tam žádný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na toto reagovala několikrát a zatím žádná odpověď. Velice by mne zajímal důvod.(me)

      Vymazat