úterý 19. ledna 2021

Loučíme se s panem Františkem Grycem


 Když se v Božicích řekne Šóny nebo Šonek, ví ti "co už něco pamatují", že je řeč o panu Františku Grycovi. Po dlouhé těžké nemoci v těchto dnech zemřel a ve věku 81 let se s ním v sobotu rozloučíme v božické smuteční síni. 

A abych nezapomněl: František Gryc byl taky nějaký čásek fotbalovým sudím. Byť jeho rozhodcovská kariéra nebyla dlouhá, odřídil úspěšně řadu zápasů té nejnižší okresní fotbalové soutěže IV. třídy. Kdybyste náhodou někdo měl foto s Františkem Grycem v dresu fotbalového arbitra, pošlete mi ji. Mám takový neodbytný pocit, že i já ji někde mám...

                                      (lan)


1 komentář:

  1. František Gryc, byl opravdu nejvíce známý pod přezdívkou "Šonek". Znala jsem ho velice dobře již o mládí, protože chodil do školy s mým bratrem. Byl adoptovaný a jeho život nebyl vůbec pohodový. Byl snad za všechno neskutečně od pana Gryce - adoptivního otce, bitý. Snad i za to, co neudělal. Také proto se jeho život někdy ubíral jiným směrem, než měl. Toho nepříjemného si užil opravdu hodně. V dospělosti jsem se ocitla hned vedle jeho domu, kde bydlel. Nějakou dobu sám, pak se oženil a my dost často na dvoře, či v zahradě slýchali jaké jsou tam "líbánky". Přes všechno to negativní co prožil to byl v jádru velice hodný a dobrý člověk. Ještě tu mohl nějaký ten rok pobýt, ale osud to zařídil jinak. Ať je mu země lehká a užívá si konečně svého klidu. V mých vzpomínkách zůstane i nadále. (me)

    OdpovědětVymazat