sobota 23. ledna 2021

Zázrak přírody nad Božicemi. Nebyl to Vladimír Kořen?


 Až dneska večer při sledování Zázraků přírody jsem si uvědomil, že jsem ve středu za poledne sledoval průlet paraglidingového křídla neboli padákového kluzáku nad Božicemi. Než jsem sundal rukavice a vytáhl mobil, málem mi zmizel nad mokřady.  
Až tedy dnes večer, když jsem se náležitě do sytosti vysmál úspěšnému pokusu moderátora Vladimíra Kořena a zdrženlivému, patřičně vyděšenému Maroši Kramárovi (pro něhož jsem měl ovšem daleko větší pochopení a soucítil jsem s ním), mě napadly ty výše uvedené souvislosti. Kdyby ovšem nešlo o opakování úspěšného dílu pořadu premiérově vysílaného už 25.4.2020 a natočeného pravděpodobně někdy na podzim 2019. 

Ale pěkné to bylo.

                                 (lan)




Žádné komentáře:

Okomentovat