pátek 16. února 2018

Martin Topolčan st. nás zaskočil...

"A o tom Martinovi víš?" zněla první otázka , když jsem dneska přišel mezi své. "Nevím,....", vykoktal jsem překvapeně. Bohužel parte na nástěnce hovoří neúprosně a tvrdě: Martin Topolčan zemřel náhle 16. února 2018 ve věku 65 let.


Mladej chlap, se kterým jsem se často potkával. Chodíval naší ulicí, občas jsme hodili slovo, nikdy nechyběl na domácích fotbalových zápasech... Byly doby, kdy sám hrál, dokonce nějaký čas trénoval božické žáčky...
Najednou to bude jinak a člověk tomu ani věřit nechce. Život však už je takový, že nás občas postaví před svou tvrdou a neúprosnou realitu. Tak Martine, omlouvám se, že tu africkou fialku ti už nedáme. A budu na tebe myslet. Patřils mezi ty Božičáky, které si budu navždy pamatovat.

             (lan)

5 komentářů:

  1. Nejdřív paní Jandáskova a teď pan Topolčan, to není možný.......Byl jste skvělej chlap a budu na vás vzpomínat v dobrém, je to hrůza. Je mi strašně smutno.

    OdpovědětVymazat
  2. Velká osobnost,aspoň pro mě.Úpřímnou soustrast celé rodině.Moc mě to mrzí.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrej chlap. Čest jeho památce a upřímnou soustrast celé rodině. Karel K.

    OdpovědětVymazat
  4. Upřímnou soustrast celé rodině. Úžasný člověk i fotbalový fanda

    OdpovědětVymazat
  5. Bude nám chybět byl to skvělí člověk. Čest památce jemu a jeho rodině, přátel a známím co jej znali. Upřímnou soustrast Martine.

    OdpovědětVymazat