sobota 3. února 2018

Pel mel z Božic

Když jsem dneska potkal v Božicích kolem 16 hodiny rychlou, úplně mi zatrnulo! Jela ke třetí bytovce ... Když vzpomenu, že před týdnem stačil metr a bezohledný řidič se 2 promile v krvi málem připravil o život jednoho z nás...., tak mi doopravdy není dobře po těle.


V půlce týdne vnikli podloudně do domu jedné starší paní z Křídlovic darebáci, kteří ji tak dlouho oblbovali, až vybrali peněženku na stole - a zmizeli ..... Buďme opatrní!!! Tito darebáci dostávají typy a jdou najisto! Policie???? Je prakticky bezmocná: ještě tak sejmout otiskly a doufat, že si někdo všimne RZ (kdysi jme říkali espézetky).
Jsou mezi námi spoluobčané, kteří mají silvestra, kdy je napadne! Možná by stálo za to jim trošku připomenout, že pejsci a kočičky jsou taky živí tvorové a nejsou nastaveni na nějaké světelné detonace.....
Mladí kluci (už v důchodu) se dneska u kulatého stolu léčili čajíčkem. Už týden je trápí kašel, rýma a celková tělesná slabost. My se ptáme: co s tím??? Že by třeba pomohly procházky krásnou božickou přírodou? Jednou k zámečku, podruhé do Údolí lásky, potřetí na Kolonku, počtvrté ke studánce, popáté k závlahové nádrži.... Tady je pořád kam chodit!!!
V neděli ve 14 hodin nastoupí naši borci poprvé na umělku v Hrušovanech a dají si to proti Hevlínu. Potvrdil mi Pumpido, že už dneska má 13 hráčů patřičně nažhavených! Fotbalista má být vyhladovělý a má se těšit!!!! Jestli nebude pršet, foukat, mrznout, sněžit..., tak přijedeme povzbudit. Minimálně já a Ivan. Bohoušek pravil, že půjde až na mistrovské zápasy, že nebude mrznout, když je to o ničem a Honza se zotavuje z nachlazení! Věřím, že taky pojede.
Volejbalisti končili svůj pobyt na horách většinou předčasně a vraceli se postupně. I je skolila epidemie..... A Lucka dneska zdolala favorizovaného Tonica! Taky se na nás potom usmívala!!! A turnaj v kulečníku nabírá na dramatičnosti!!!
Na Terasách skolili honci před týdnem pět divočáků! To je dobrá trefa. Co říkáte?
Na posledním rozloučení s paní Jandáskovou jsem se pozdravil se svou třídní učitelkou ze základní školy v Blížkovicích Marií Bernardovou (mou třídní byla před 45 lety!). Ta vážila dalekou cestu, aby vzdala poslední poctu své sportovní kolegyni. O to víc mě mrzelo, že v Božickém zpravodaji 1/2018 si na paní Jandáskovou nevzpomněl nikdo z Božic....! A bylo toho víc, co mi v Božickém zpravodaji tentokrát chybělo....

Tak zase za měsíc nashle! Snad v lepších časech, i když s Milošem a Andrejem v zádech! A s předplacenými novinami ve schránkách....

                 (lan)

Žádné komentáře:

Okomentovat