úterý 1. května 2018

Co se vlastně stalo 30.4.2018 v obci Pavlice?

Zaslechl jsem tu zprávu včera odpoledne, když jsem se vracel z práce. Hlásili, že v obci Pavlice havaroval náklaďák, obsah nákladu se vysypal na silnici a provoz je zde omezen na jeden pruh.


Ve zprávách se píše např. toto:

nehoda s únikem paliva převrácené nákladní vozidlo kyvadlový provoz jedním jízdním pruhem; Od 30.4.2018 13:45 do 1.5.2018 00:00; na silnici 38 v obci Pavlice okres Znojmo; havárie NA bez zranění.


Na netu jsou i tři fotografie. Jenže jsem se dnes v podvečer dozvěděl, že to s nehodou bylo všechno trošku jinak. Po chodníku tou dobou právě procházeli žáci pavlické základky a na část z nich se měl písek z valníku vysypat. "Už jsem myslel, že umřu," tvrdil prý jeden ze školáků. Zasahující policisté, ani nikdo další však nikam nic nehlásil. Děti prý křičely, plakaly, volaly, byly v šoku! V šoku jsem z takových zpráv i já, a tak by mě a nejen mě docela zajímalo, co se skutečně v pondělí 30.4.2018 ve 13:45 h v pavlické zatáčce naproti sokolovně skutečně stalo.

            (lan)

Žádné komentáře:

Okomentovat